Asi každý, kdo trošku inklinuje ke sportu má oblíbeného výrobce hader, botiček, čepiček, šátečků a kde jakých dalších nesmyslů. A to mají majitelé firmy rádi, že je mají lidi rádi :-). A tak se snaží, aby je měli lidi rádi více, nebo alespoň tak jako doposud. Zcela otevřeně značka s třemi pruhy není zrovna u mě preferovaná. Nicméně líbily se mi některé její reklamy, které jsem mohl vidět na některých sportovištích. Přišly mi jednoduché a jasně orientované.
Ovšem když jsem minulý týden v metru viděl reklamu této trojpruhé značky, spadly až někam pod značku Gabriela Sabotini, kterou prodává jeden asijský obchodník u stánku mezi stanicí metra a prací. Nevím jak dalece komunikuje marketingové a PR oddělení starající se o středoevropský region se svoji centrálou ... ale přijde mi to k smíchu (pláči) pokud to je seshora posvěceno. Jo jo, dneska si každej obleče teplákovku a hned je in :-), říká kampaň. Podle mě je toto naprosto pod úroveň loga a značky, kterou ty "hadry, brejle a boty" reprezentují.
Lada J.
neděle 22. dubna 2012
Přihlásit se k odběru:
Komentáře k příspěvku (Atom)
Žádné komentáře:
Okomentovat