neděle 27. září 2009

Víte co dělají šniclové v zimě?

... nevíte? Tak hltejte následující info ... protože knedlíkáři z Čech jsou s následující lokalitou dost pozadu klik sem. Nebudu chodit dlouho kolem horké kaše.
Asi každej zaregistroval následující píseň nevalné umělecké hodnoty, od interpretky pro mě neznámé ...


To na co chci upozornit, je právě lokalita, jež je v "písni" opěvována ... šniclové totiž na tomto místě tráví zimu už nějakej ten pátek, a tak to tu mají už dost obšlápnutý a vymazlený. Navíc to je optimální místo pro dovču s rodinou. Vše "nepotřebné pro biking" :-) necháte někde u pláže, aniž by hrozila nějaká ta slovní přestřelka s ultimativními výroky. Ovšem pokud opravdu zvolíte toto místo jako cíl dovolené, použijte německou cestovku. Jednak to bude lacinější a potom taky nebude problém s kolem ... český cestovky mají občas potíže i se slunečníkem. Taky to už mají šniclové organizovaný klik sem a půjčují na místě celkem slušný kola, kde půjčovný je v hodnotě příplatku letecké společnosti za kolo vlastní ... každého volba. Kdyby měl někdo zájem, ať se ozve, že by sme jako vyjeli ;-). Co vím tak letenka kolem 250éček, příplatek na kolo do letadla 150éček, transport kola z tetišta na flek je 20éček, půjčovný na kola za týden od 130 do 150éček. K půjčení jsou Liteville 301 a 901. Jinak cestovka výše uvedená nabízí i průvodce, vývoz a kde co dalšího ...
Každý vidžeo je tročku jinýho štýlu ... užijte.




J.T.L.

3 komentáře:

  1. No vidíš,já se právě vrátil z Tenerife,kde se taky jezdí(možná víc než na Palmě),mají tam dokonce i bikepark,plánoval jsem půjčení kola,ale vzhledem k tomu že jsem před odjezdem dostal angínu,kterou mám do teďka,tak horský tůry,potápění i biking jsem musel odložit na příští návštěvu.Loni jsme byli na GranCan a tam je to taky super.Akorát to není na pure DH,spíš drsnější allmountain a je potřeba vývoz,protože šlapat z nuly do 2000mnm by asi zvládnul málokdo.Ale viděl jsem toho dost,měli jsme auto na 12dnů a najeli jsme 1700km,takže to tam mám docela zmáklý :o)

    OdpovědětVymazat
  2. O bikeparku na Tenerife sem už taky něco četl na webu, v DirtBikeru tuším taky něco bylo a na Youtube jsou mraky videi ... La Palmu sem zařadil proto jak sem psal, našinci to tam ještě neobjevili ... a na rozdil od Tenerife (s bikeparkem) to je freeride ráj. Rád bych to tam prubnul na vlastní kůži. Škoda žes na Tenerife nejazděl, bylo by to pro mě první nezprostředkovaný pravdivý info ... škoda škoda. Tak rychlý uzdravení přeju a doufám, že se i já ještě letos dám do kupy natolik, aby jsme dali nějakej lehčí trailík!

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo to vypadá hodně super.. Docela bych se tam zaletěl podívat. Vypadá to sice spíš na AM než DH, ale to mi vůbec nevadí. Mohl by to být super zážitek a taky trochu změna od kontinentální Evropy :-) - Skreth

    OdpovědětVymazat