pátek 30. listopadu 2012

Hawaii vs. česká kotlina

Zrovna dnes jsem si užil, jak dokáže být i lehce zamindrákovaný člověk na obtíž, když máte něco vyřešit. Chvíli jsem přemýšlel nad tím, co lidi k takovému zakysnutí vede. To proto, abych prolomil ledy a splnil co jsem měl. Ale déle než 5 minut mi to nevydrželo. Telefonát s někým normálním mě z toho vytrhnul. Nicméně večer se mi podobný pocit opět vrátil. Pro mnoho lidí je nepochopitelné, že i sportovci s nějakou výkonností jsou třeba jen lidi a člověk nemusí být zrovna olympionik, jako oni, aby mu občas něco napsali. Například potřebu sdělit tak lidsky primitivní pocit, jako je fajn pocit z užívání si dovolené. No co no, já jí to přeji. A co poradit ostatním pokud se chtějí poznat se sportovní elitou? Jezdit na kole slušné značky, chovat se slušně a třeba člověk dostane příležitost s někým takovým se potkat ... a zjistit, že i oni jsou jen lidi se vším, co k tomu patří. A Emily Batty mě jako člověk opravdu baví.
 
Lada J.

Žádné komentáře:

Okomentovat