čtvrtek 18. června 2009

Jak to koulí Koulecz

Protože jsem pár dní bez démona a z důvodů celkové rozebranosti organismu z víkendového a pondělního ježdění na hardtailu se mi ve středu nechtělo ničit tělo, zvolil jsem relaxační program. Mnoho lidí už zná nadějného borce uměleckého jména Koulecz, ale málokdo o něm ví něco více. Abychom to prolomili, tak jsme vyrazili do Kralup, což máme oba za bukem, udělali nějaký fotky a pokecali tentokrát trochu systémověji tak, aby to šlo sepsat. Takže tu to máte, jak vidí svět Koulecz. Navíc až bude opravdu slavnej, tak tohle už navždy bude jeho první „rozhovor“ :-). Jen musím upřesnit pro ty co ho neznají, že dostat z něj celou větu, to je fakt problém.
Přezdívka: Koulecz
Civilní jméno: Jan Čepelák
Věk: 14

Co znamená přezdívka Koulecz?
Ze začátku jsem hodně padal.
Čepelák je známý jméno spojený s motokrosem, nějaká příbuznost?
To ne, to je jen náhoda.
Je ti 14 let, do které chodíš třídy?
Do 8.
Jak to ve škole jde?
Ale jo, jde.
Co tě baví?
Fyzika asi, ale když mě něco baví, je to spíš tím kdo to učí.
A fyziku učí učitel nebo učitelka?
Učitel.
Vědí ve škole, že skáčeš na kole po lese?
Jo vědí o tom.
A máš z toho nějaký výhody?
No to nemám žádný.
Jak dlouho jezdíš?
Teď jezdím 3. rokem.
A co jsi dělal předtím?
Fotbal.
A jak ses dostal ke kolu?
Jednou jsme objevili nějaký lávky, a už to bylo.
Máš už 2. kolo po Kubajszovi, je to náhoda?
Tak trochu. Na letos sem chtěl složit nějaký nový, ale Kubajsz prodával todle a moc na něm nejezdil, tak sem ho vzal.
Máš stejný brzdy jak já, ty co úplně správně nechoděj. Nevadí ti to?
No nechoděj no. Ale aspoň se je takhle snažím nepoužívat.
Tak tudle taktiku mám taky a občas se zválím. Co kolo, seš s ním spokojenej, nebo bys něco vyměnil?
Sem spokojenej hodně, jen bych asi chtěl dát Boxxera.
A proč, seš nespokojenej s chodem Foxy?
To ne, ale mi nevyhovuje, že tam je spousta servisní práce.
Jezdíš na platformách, už jsi přemýšlel o SPD?
No na některý tratě to je možná lepší, ale řešit to nebudu.
Máš už nějakého sponzora?
Ještě nemám, ale po sezóně bych chtěl zkusit někoho oslovit.
Takže zatím tě podporují pouze rodiče?
Jo.
Máš sourozence?
Jo, mám ségru.
Je starší, nebo mladší a co říká na tvůj koníček?
Je jí 18 a vůbec si mě nevšímá.
A jak se ti letos závodně daří?
Nejsem moc spokojenej. Na poháru na Bouřňáku jsem spadnul a v Meziboří na 3DH mě nezměřili. V Jablonci jsem dojel na 4. místě, to bylo dobrý.
Nějaká jízda, o které si zatím myslíš, že byla ta životně nejlepší?
Asi v Jedlové.
A proč?
Protože jsem vyhrál.
A kde jezdíš nejraději?
Nejvíc se mi líbí ve Francii, tam je to hodně dobrý.
A u nás?
Tak to Geisskopf.
Ten ale není u nás.
Je ale blízko. No tak dobře, tak u nás je to asi Rokytnice. Geiss mě baví, že to tam je fakt dobrý a Rokytnice je taková zábavná. A pak mě u nás baví Bouřňák, je to tam hodně těžký.
Co plánujete s bandou na léto?
Tak o víkendech na závody, když budou. A taky zase pojedeme do Francie.
Už ses nějak pořádně zválel a nějak víc se zranil?
Předloni v Hejnicích na závodech. Vůbec sem to neuměl, byl tam nějakej dirt a ten sem přeletěl až za dopad, zlomil sem si tady kost v ruce (ukazuje na metacarpals).
Máš tam šrouby nebo dlahu?
Ne. Dali mi to do sádry a stejně sem s tím jezdil. Já sem s tím dojel i ten závod.
Jakej jezdeckém styl se ti líbí?
No líbí se mi jak jezdí Sam Blenkinsop a taky Sam Hill.
Co děláš kromě sjezdovýho kola?
V zimě jezdím XCéčko a letos, až mi bude 15, začnu chodit do posilovny. Ale jinak v zimě jezdím furt tady (Kralupy), sem tady skoro pořád.
Máš oblíbenou nějakou muziku?
Ani ne.
Tak nějakej film?
Já sleduju jen bikový videa.
Tak máš aspoň jídlo co nesnášíš?
Toho je víc.
A něco co je fakt na špici nesnášenlivosti?
Hm, koprovka.
A už víš co budeš dělat dál po základní škole?
To nevím. Ale můžeme jít dolů na ten betonovej odpal, já tam ještě něco skočím na fotky …
Ale už je pozdě a není moc světla, nevím jak to dopadne.
Hm, to je přece jedno …
Galerka s fotkama je tadyk klik sem.
J.T.L

Žádné komentáře:

Okomentovat