sobota 25. srpna 2012

Konečně rozumný názor

Přečetl jsem si zajímavý názor na současnou situaci Armstronga. Alespoň pro mě osobně to je zajímavý názor. Většina lidí, nechápu proč, se vrhla na lynčování Armstronga (teď píši o lidech, se kterými se stýkám). Každý se v tom patlá a tváří se blaženě, když může říct, jak to věděl. Nebo že to je jasný, že bez dopingu by ničeho nedosáhl. Nebo jsem nebyl ušetřen ani názoru, že konečně dostal ten americký hrdina na prdel, že si to ty zástupy vojáčků a nosičů vlajek zaslouží. Tohle mi už tedy trošku smrdělo :-). To co se děje Armstrongovi považuji za totální hnus. Vzpomínám si, jak jsem před x lety řekl, že nevěřím že je čistej. A jak tihle lidé se na mě obořili, že mu nikdo nikdy nic nedokázal. Vyjmenoval jsem prvních pět co byli na tour za Armstrongem a doping měli prokázaný. Neviděl jsem důvod, proč by on měl být čistej. Navíc mu musel (musí) být dodáván testosteron a každý kdo si něco přečetl o testosteronu, tak by pro udržení svého výkonu velmi rád měl jeho konstantní hladinu. Lance ji má, tedy bohužel, nikdo by si nechtěl projít tím čím on. Ale taky jsem četl už vyloženě úchylný článek o tom, jak si dopingem přispěl k rozvoji jeho osudové nemoci. Navíc zkuste si do googlu zadat třeba heslo: koupím steroidy, nebo prodej steroidů.
Už jednou jsem se vyjádřil k téhle éře sportu po konci studené války, kdy se dostalo do širší skupiny sportovců veškeré dopingové know-how velmocí soupeřících za každou cenu i ve sportu. Bral kde kdo. Nicméně nerozumím tomu, proč po takové době se v tom zase někdo patlá. Nebo tedy rozumím, někdo se v tom patlá, protože mu to prostě dělá dobře a protože se v tom patlat může. Moc se mi líbí názor pana doktora Jana Hnízdila, přečtěte si ho.
Lada J.

Žádné komentáře:

Okomentovat