pondělí 6. srpna 2012

Královna Victorie

Sledujete Olympiádu? Sledujete co se děje na velodromu? Já ano, náramná podívaná. Sice tak úplně nechápu, proč je sprint královskou disciplínou, ale nebudu to nijak zjišťovat. Pro mne osobně je podívaná týmová stíhačka a cyklistický "víceboj" omnium. A jak jsem postřehl, líbí se to i lidem co zrovna cyklistikou nežijí. Že to je prý celkem napínavá podívaná. Nelze než souhlasit. Škoda, že Praha je oproštěna od moderního velodromu. Máme samozřejmě krytou halu v Motole. Ale ta svými parametry zrovna díru do světa neudělá. Délka oválu 153m znamená, že zatáčky jsou pro srdcaře :-). Mě osobně travalo 30min koncentrovaného kroužení pod klopenou dráhou, než jsem to tam poslal a byl schopný odjet dvě kola v celku. Ale to tu nechci teď řešit. Zpátky do Londýna. V ženských disciplínách se velmi často objevovalo jméno Victorie Pendleton. A velmi často se v TV opakovalo označení "královna Viktorie". A proč to? Že jezdit umí, to viděl každý. Tak že by to bylo jen tím? Nevím ... každý(á) si může udělat názor sám(a). Nejedna ženská polovička cyklisty asi netuší, proč jí ten její cyklista stále dokola kupuje šampon Pantene ... :-).
 
Lada J.

Žádné komentáře:

Okomentovat