neděle 12. srpna 2012

Vše při starém?

Tak nám Olympiádu vyhrál Jarda Kulhavý. Hezkej závod, musel se líbit každýmu. Organizátoři postavili trať, která sice nebyla standardně XC, na tu tam bylo až moc málo techniky. Ale když se nad tím zamyslím s odstupem, tak díky trati byl závod zajímavý i pro lidi, co by se na horská kola nikdy nedívali. Trať hezky přehledná, bylo jasno kde kdo jede, technické sekce hezky na očích a na první pohled nic snadného, trať hezky rychlá a tak se cyklisté drželi pořád pohromadě a proto nebyla nouze o napětí - pokud si to takhle organizátoři naplánovali, tak klobouk dolů. Udělali trať, kde se jel závod zajímavý pro divácké masy.
A je zajímavé, jak pár hodin po závodě se na internetu diskutuje o velikosti kol :-). Kdyby vyhrál Nino, jistě by se diskutovalo o tom, zda se podílela i kola velikosti 650b. Nino skončil druhý za Járou na 29er. A hele, diskutuje se o tom, zda se podílela i kola velikosti 650b. No co dodat. Vše při starém. Jen tedy Absalon nepotěšil skalní zastánce velikosti 26. Ale výrobci si mnou ruce. Čím více rozměrů, tím více možností jak urvat klienta. A já si pořád melu svoje. Je fajn, že konečně nejsou všecky kola stejný :-) a já si mohl vybrat.
Olympionikům zdar! Jsou to všecko démoni! (myšleno obdivně)
Lada J.

1 komentář:

  1. Souhlas. 29" mám jen proto, že jsem úchyl na kola od Garyho Fishera. Sice jsem si to nedokázal představit, že bych jezdil na něčem tolik diskutovaném, ale dnes bych neměnil. A ani rychleby nedělají problémy. Takže každý dle svého.

    OdpovědětVymazat