čtvrtek 30. července 2009

Rehabilitace v Nelahozevsi

Tak jsem se rohodl podrobit koleno malýmu testu. Z toho co mám za bukem jsem vybral Nelahozeves. A protože jsem se s Váma ještě o tédle trati nepodělil, je to tu.
Jediným stavitelem je Koulecz a asi to moc lidí jezdit nebude. Takže pokud se tam vypravíte, tak to zanechte ve stavu, v jakým jste to nalezli.
Nebudu se dnes moc babrat ve slohovém cvičení. Trať je postavena na svahu mezi Nelahozevsí a strategickými zásobníky ropy. Kdyby někdo chtěl zajet, ať nechá mejl, dám mapu s přesnou polohou.
A teď k trati. Není nijak závratně dlouhá. Nečekejte nějaký mega skoky. Je to hodně zatáčkovitý. Dobře nalajnovaný, furt zábava. Není snadný to jet čistě hned ze začátku. Jak říkám, dobře nalajnovaný. Skoků je tak 6, nevím z hlavy, dva maličko větší ale spíš je to o tom, jak se za skoky mění směr jízdy. Pod jedním skočíkem je i pěkná "mini rock garden", na hardtailu sem si to vyloženě vychutnával, tudle vychytávku :-). Nevím jestli trať je spíše na hardtail, nebo celobrko, ale já si to tam na hardtailu opravdu užíval.
No a jak se osvědčilo koleno bez vazů? Celkem dobře. Už to moc nebolí. Špatně se s tím teda tlačí do kopce, je nutný na to furt myslet. Z kopce dolů jsem byl opatrnej a trvalo to do čtvrté jízdy, než jsem si to všecko pomalu s kolenem vyzkoušel a přesvědčil se, že to vlastně nemusím až tak moc řešit. Jen to chce, nepadat na tu "vadnou" stranu.
Jinak teda jsou tam hnusný, nenasytný a drzí komáři. :-)
Nějaký fotku z tartě jsou tu ... jen trať, neb jsem tam byl sám klik sem. J.T.L.

1 komentář:

  1. Anonymní8/8/09 07:33

    heeej bydlím 10km od nelahozevsi, pošli mi prosím tu mapu na qvapik@seznam.cz, mrknu se tam podívat, díky

    OdpovědětVymazat