sobota 9. května 2009

Karlík

Máme pátek, státní svátek. Svátek co slaví většina Evropy, vyjma Německa, přijít na to proč asi nebude těžký ani pro **(cenzura)kids. Human dostal výborný nápad, oslavíme to dopolednem v Karlíku. A protože je Human zodpovědný pošuk, prověřuje lokalitu den předem při nějaké business cestě někam poblíž. V ICQ pak najdu, že mám být v 9hod na fleku a že si mám přibalit náhradní spodky, a že většina je v původním stavu (historickém stavu), ale že dole je něco trošku přikopnuto.
Na místo dorážím bez náhradních spodek … první chyba. V dobré rozverné náladě jak si hustě zajezdím … druhá chyba. Jsem tu s Humanem … třetí chyba.
Neb to je na tlačku a jde o to, aby mě Human opět něčemu naučil, beru si hardtail. Jediná rozumná věc …
Jen pro názornost si to poprvý vytlačujeme až nahoru. Je přece dobrý vědět, jak to může vypadat, ne? :-) Kdo tam nebyl, nevím jak to popsat … je to prostě frantovina … neuvěřitelný zatáčky údolíčkem, vyjíždí se vždycky až nahoru, zavřená zatáčka a jede se naproti … blbý je že občas do toho skok nebo lávka co odporuje fyzikálním zákonům. Ty zatáčky se musí jet bez brzd, jinak se to nedá, hodně odkloněný neumožňující brždění … jen tak pro názornost, to napravo je odpal, to uprostřed je dopad a potom zase úzká stopa.
Vypadá to všecko moc dobře, škoda ovšem, že to neprojedu v celku :-). Některý věci vypadají že tak nepatří … ale ony tak skutečně patří.
No takže se nějak zdrncáme dolů, po cestě mě Human nutí k různým věcem, který se mi vůbec nelíbí. No bude to chtít ještě hodně cvičit, aby to vypadalo k světu. Dole to už je lepší, je tam nějaká menší lávka, nějaký dva čerstvě nakopaný skoky, ne malý transfery, vyskakovák atd. Vybírám si lajnu, která začíná na vrcholku údolí, po cestě dolů se nabere rychlost, pak je na protějším svahu transfer, po něm naproti ve svahu vyskakovák, pak klopka s malým schodem a naproti na svahu zase transfer. Tady pořád dokola jezdím, abych byl schopnej dát tráňo a pak ještě někam smysluplně jet. Napřed to nejde, otočit to do protisvahu se zdá nemožný. Tak napočtvrté to už jde. Je dobrý si hned napoprvý šáhnout na brzdu, aby člověk hned od začátku věděl, že to na doskoku s takovým odklonem nemá nikdy dělat. Po chvíli pilování vyskočím i na protější svah … Human se snaží naskákat dolní transfer z trochu rychlejší stopy středem údolí. Po chvilce mu to jde dobře.
Blbne ještě na jednom z nových skoků a to je furt dokola … Nějak k tomu není moc co napsat, kladný je, že najednou Human z ničeho nic konstatoval, že poprvý viděl, jak mám hardtail pod kontrolou, že letí kam chci a že se na to dalo i koukat. Tak se vzmůže a dělá nějaký fotky … jsou dobrý, na jedný mám jen zadní kolo, na další trávu a tak :-).
Ale jinak teda, Karlík je nášup, je to trošku někde jinde, než jsem doteď byl. Je nutný mít kolo fakt v ruce a nebát se toho … a nebrzdit, jinak na odkloněnejch svazích údolíčka budete žrát prach … Skuste, moc ojetý to tam není, a na první letmej pohled je jasný proč. Dole už to ale je o něco pochopitelnější. Hledá se to snadno, Karlík je malej a stačí si najít ulici K hájovně a pak prostě hned do lesa … Pokud tam potkáte Frantu Mrázka na XC kole, budete mít pěkně zkaženej den, měsíc, rok … já to naštěstí zatím viděl jen na videu :-).
Něco málo fotek tady klik sem.
J.T.L.

Žádné komentáře:

Okomentovat